FAQ

 

Opravdu jsou všechny závěsy ručně pletené?
Ano, každý jeden závěs je ručně upletený na jižní Moravě. Díky tomu si můžeme stát za vysokou kvalitou našich závěsů, a také za tvrzením,
že se Ti závěs doma jen tak nerozplete.

 

Líbí se mi Vaše závěsy, ale hledám něco specifického. Děláte je i na zakázku?
Samozřejmě. Pokud máš v hlavě nějakou představu, ale závěsy na našem e-shopu ji nesplňují, neboj se nám napsat na e-mail
info@poveskytku.cz. Rádi se s Tebou domluvíme na detailech.

 

Přemýšlím o objednávce, ale raději bych si závěs fyzicky ohmatala, prohlédla. Máte nějakou kamennou prodejnu?
Kamennou prodejnu momentálně nemáme a zatím o ní ani nepřemýšlíme. Můžeš nás ale potkat na různých trzích nebo festivalech,
kde Tě rádi uvidíme. O tom, kde se zrovna vyskytujeme, se dozvíš z našeho instagramu.

 

Zasíláte závěsy i na Slovensko?
Omlouváme se, ale momentálně si z našeho e-shopu na Slovensko, ani jinam do zahraničí, závěs objednat nelze. Pokud však o některý
z našich závěsů opravdu stojíš, napiš nám na e-mail a a domluvíme se.

 

Právě jsem odeslal*a objednávku, za jak dlouho ji můžu očekávat?
Jak již bylo zmíněno výše, veškeré závěsy jsou ručně pletené. Většinu z nich máme již hotových a připravených k okamžitému odeslání,
některé je však třeba ještě vyrobit. Proto zpravidla, prosím, počítej s dobou odeslání 2–3 dnů. O každém kroku Tvé objednávky Tě však
budeme informovat e-mailem. A jakmile balíček předáme dopravci, je už jen na něm, jak dlouho mu bude dodání trvat. Tenhle krok už
my bohužel neovlivníme.

 

Zapomněl*a jsem si balíček vyzvednout. Můžete mi jej poslat znovu?
Jasně! S opětovným zasláním nemáme v Pověs kytku nejmenší problém. Pokud balíček stihneme zachytit ještě u přepravce, zašleme Ti
jej opětovně zdarma. Pokud se nám však zásilka vrátí, poštovné si budeš muset uhradit znovu.
Opětovně zasíláme pouze objednávky, které byli uhrazeny předem, nikoli na dobírku!



Už je to nějaká doba, co jsem si objednal*a závěs, ale zásilka stále nepřichází. Co mám dělat?
Pokud ti od nás nepřišel e-mail, že jsme tvoji objednávku zabalili a předali přepravci, nebo pokud je zásilka i po delší době v přepravě,
napiš nám na náš e-mail. Mrkneme na to, co se děje a problém spolu vyřešíme.

 

Koupil*a jsem si závěs jinak než přes e-shop (trhy, festivaly, v obchůdku, etc.). Můžu jej i tak reklamovat?
Samozřejmě! Náš reklamační řád se vztahuje na všechny naše výrobky bez ohledu na to, jak ses k nim dostal*a.
Pokud se nás však budeš snažit oklamat a reklamovat výrobek, který z našich rukou nepochází, tak věz, že u nás nepochodíš.